första dagen på jullovet, UNDERBART!

Ojoj, vaknade klockan 12.57..sant? JA!:O:O:O
Skyndade mig då och tog på mig massa kläder då det var typ 15 minus ute..och sen gav jag mig ut till hästarna för att ge dem mat. Nu sitter jag här framför datorn och försöker få i mig lite mat, så jag ska kunna få mig ut och rida innan det blir kolsvart ute. Fast det håller redan på bli det nu, så jag tror jag kanske ska vänta tills min syster kommer hem idag och se om hon vill fara ut på en lugn barbacka tur:) Skulle varit mysigt!
Tror jag ska försöka få i mig frukosten nu så jag hinner göra nått vettigt idag.

Kan väl bjuda på en bild från den här datorns stora urval(inte min dator).
Till höger Linnea & Papito, till vänster Jag & Galliano.

Skrive mer sen. PUSS

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Tack, dsm. Allt bra? :)

2009-12-18 @ 20:45:30
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0