fredag

Blev inte någon mysig ridtur idag, blev faktiskt ingen ridtur överhuvudtaget då jag har varit jätte frusen idag. Men imorrn blir det att stiga upp tidigare så man hinner rida före lunch. Så man sen på kvällen kan hitta på nått skoj utanför hästvärlden, där man ganska lätt kan hamna som hästmänniska. Nån som håller med?:O

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu, kan väl skriva lite kort om dagen efter förra inlägget. Satt som fast klistrad framför datorn ett bra tag till efter inlägget och sen när pappa och Linnea kom hem så gick vi ut i stallet och mockade, tog in hästarna, borstade och pysslade om dom två yngre hästarna ordentligt (gamla bilder). Det behövdes!:) Sen gick vi in igen och gjorde typ ingenting sen nu hamnade jag framför datorn igen.
Men nu ska jag logga ut för gull Loisa ska få logga in och fixa på bloggen nu, hihi.
Avslutar väl detta inlägg som alla andra hittills, med en bild:D


PUSS


Kommentarer
Postat av: N

Sv: Jo, men så e dt ju me min oxå. Elr ja, ja har oskills ;) Men en tjej ska fixa en snygg åt mej snart :)



Bara bra, lite trött bara. Har du nån egen häst? :)

2009-12-18 @ 22:32:14
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0