utan hjärna, ändå stjärna!

Hejhej!
Idag har det inte hänt så mycket, blev väckt kring 9 och då gick jag upp, fikade och sen ut till stallet som vanligt(?) Vi släppte ut hästarna typ kring 10 tiden då det snöade jätte mycket och det kändes inte jätte kul att släppa ut dom då.. Men iaf sen kom mamma och Anna hit, det var tänkt dom skulle fara till Lycksele och hämta en häst till ridhuset(kdrf), men när det snöade så här mycket så tyckte pappa dom borde ta varan hästbil ist då den är typ säkrare att köra, men varken mamma eller Anna ville köra den så pappa fick följa med och köra den. Så då var jag och Linnea hemma själv och fick till uppgift att fixa till i stallet typ mocka,sopa osv. sen ge dom lunch senare. Vi gjorde bort allt på direkten eller vi gav dom inte lunch, men de andra:) Efter de så gick vi in en stund och gjorde typ ingenting sen ut till stallet igen och rida. Vi red i djup snön idag och han skötte sig super även idag. Trots att pudersnön räckte upp över knäna på han. Så snacka om att han lyfte på benen! Han var hur söt som helst!:$ Men tyvärr har jag ingen bra kamera så blir som aldrig några bilder, men har önskat mig en systemkamera i julklapp så kanske blir massa bilder nu efter jul, vem vet:D
Nu ska jag ut och ta in hästarna. Sen måste jag också städa mitt rum om jag skulle få fara och rida caprillin på ridhuset imorrn kväll..berättar mer om den imorrn! 
Avslutar med en bild:)

 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Okej kul :) LD hopp och LC dressyr och då med

D-ponny ;)

2009-12-21 @ 19:58:17
URL: http://elinpamlin.blogg.se/
Postat av: Elinore

SV: åhhh tack så jätte mycket :D hon är en ponny hihi :D

2009-12-21 @ 21:53:32
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Elinore

SV: jätte roligt att du tyckte det såg fint ut :D

2009-12-21 @ 21:57:31
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Liv

Jätte fin blogg, va kul med ännu en hästbloggare ;) haha

2009-12-21 @ 22:00:00
URL: http://livforslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0