dax för uppdatering?

-JEPP!
Jaja, nu har man varit väldigt dålig på att blogga nu under lovet. Men känner ingen pepp på att skriva ett långt inlägg om vad som hänt i minsta detalj. Fast kan väl försöka få med det mest "intressanta" som hänt under tiden jag haft ett blogg uppehåll.

  • Julafton, fick massa kul som; systemkamera(nikon D3000),pengar, kläder osvosv.
  • KM Dressyr, gick bra blev 4a i LB(KM klassen), och 3a i LC(träningsklassen?). Alltså det har verkligen börjat gå bättre för jag och Galliano(:*) nu i dressyren och det känns verkligen super!!
  • KM Hoppning, gick också bra blev felfri i clear round klassen. Sen i KM klassen red jag inte särskillt bra överhuvud taget, typ benen blev spagetti och jag gav efter för tidit på ett hinder och då blir han jätte vinglig och typ föll över hindret fast han försökte verkligen så gott han kunde med att få sig över utan att riva och sen mot ett hinder styrde jag mega kasst och han visste då inte om han skulle hoppa eller inte. Alltså dom failarna var mitt fel. Och jag är verkligen super nöjd över hans insats!:)
  • Nyårsafton, var rätt så kul! Tillbringade kvällen hos Evelina med några folk, och väldigt få raketer och lite smällare:D Kan lägga in en graciös video från nyårs som Evelina ha klippt ihop.

Sen har det i princip inte hänt någonting! Eller har hunnit vara rätt mycket i stallet, och även hunnit ta lite kort!:) Kan väl lägga in några kort sen också:)




Sen avslutar jag med en liten bild, min lilla plutt Galliano:*


PUSS


Kommentarer
Postat av: Evve

älskar den där videon, tycker att första bilden är jättecool! =)

2010-01-02 @ 17:23:57
URL: http://eviliina.blogg.se/
Postat av: sara

Åh vilken söt bild :D värsta vintermysig ^^

2010-01-05 @ 20:44:23
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0