Bara lugnt.

Orkar som egentligen inte skriva nu för jag är nämligen jätte trött, men tänkte skriva ett kort kort inlägg innan jag hoppar ner i sängen.

Igår blev det bara en lugn barbacka tur ut i skogen med Linnea och Pappen, då han gått rätt så hårt i helgen då det var tävling i vännäs. Men vi avslutade med lite dressyr på en av våra lägdor bredvid sjön. Tror han kunde haft lite träningsvärk då han bara ville små springa "iväg" från mig. Men han skötte sig riktigt bra ändå:)
Idag blev det ett inte så långt dressyrpass ner på lägdan igen dock med sadel denna gång. Sen hade jag turen med mig och fick med mig Tina som fick fota, blev massvis med bilder, över 700bilder?!?!:O Men min sits förstörde dock alla bilder, eftersom jag sitter som en sopsäck..YÄY(yy) Jag måste VERKLIGEN bättra på den genast! Hur som helst bjuder kanske på någon/några bilder imorrn.

Nu kallar sängen på mig, GODNATT♥


gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0