Nu börjas det igen!

Tro det eller ej, jag ska börja uppdatera på denna uråldriga blogg nu igen(!!)
Kommer förhoppningsvis bli många nya bilder och kanske även någon video senare så småningom. Sen tänkte jag även säga att jag säkerligen inte kommer skriva bara om min häst, utan även om andra hästar osv.
Får väl se sen om någon orkar läsa bloggen, säkert inte:P

Men nu orkar jag inte skriva nått, har varit borta hela helgen på tävling i vännäs. Var riktigt trevligt!:) Fast nu måste jag ut och mocka och fixa lite i stallet, sen blir det att ta tag i lite läxor osv, sen det efterlängtade soooova(♥) så skriver nog mer om tävlingarna sen. Kanske även kan lägga in någon bild ifall nu någon tagit någon bild under helgen.

Ska dra, PUSS


HOPPSPECIALEN, 5/5 -10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0